Повернення та обмін
Повернення і обмін продукції здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», згідно якого покупець може звернутися в Магазин придбаного товару в 2 випадках:
1. Товар має істотний недолік (Стаття 8.) протягом гарантійного терміну в товарі виявлено істотний недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару за призначенням, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених характеристик:
- сервісний центр не може усунути дефект;
- сервісний центр не може усунути дефект протягом 14 днів;
- після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.
При дотриманні одного з вище згаданих умов, проводиться повернення або обмін товару. В інших випадках необхідно звертатися в сервісний центр і скористатися послугою безкоштовного гарантійного обслуговування, якщо вона передбачається.
2. Товар не задовольняє покупця за формою, габаритами, кольором або інших причин не може бути використаний за призначенням. (Стаття 9.)
- на момент обміну аналогічного товару у продажу немає;
- товар не був у використанні, тобто є новим і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не враховуючи дня покупки;
- збережений товарний вид продукції, його споживчі якості, збережені всі аксесуари, компоненти і документація, які входять в комплектацію товару, не порушена їх упаковка, пломби і ярлики.
Зі списком товарів, які не підлягають поверненню або обміну, ви можете ознайомитися в додатку 172-94-п до ЗУ «Про захист прав споживачів».